Recenzie (1 787)
Takmer dokonalý zločin (2000)
Téměř dokonalý zločin je téměř dokonalý film, Sam Raimi je výborný režisér a tohle je ve své třídě nadprúměr.
Pravá a ľavá ruka diabla (1970)
Je jen škoda že se netočí tak skvělé westernové parodie, ale to nevadí děkuji za Pravou a levou ruku ďábla.
Muži, čo čumia na kozy (2009)
Tak tomu říkám film, Grant Heslov to natočil s takovou lehkostí že jsem se už dlouho tak nezasmál , George Clooney, EWan McGregor a zbytek tohoto ujetého ansáblu jsou prostě k sežráni, jsou tu přehmaty ale odpouštím, bavil jsem se skvěle.
Koniec starých čias (1989)
Josef Abrhám si ukradl tento film jen pro sebe, skvělá komédie na kterou nedám dopustit, Jiří Menzel už potom nikdy nenatočil lepší film. 90%
Hranica (2009)
Odporný hnus který ani neměl vzniknout, je až s podivem jek si tvúrci libují v kvavých scénách ale ty mnohokrát do fimu vúbec nezapadají, režisér James Cotten je magor, 0% a aji to je moc, hrají tady sice dobří herci ale to neznamená že bude film vúbec koukatelný
Vynález skazy (1958)
Nádherný film genialního tvúrce je po mnoha létech od svého vzniku pro mě osobně stále moderní a dnešní tvúrci mají sice digitáni triky ale nemají tak úžasnou fantazii jako měl Karel Zeman a hlavně jejich fimy jsou těmy triky ničené, někdy méně znamená více, Vynález zkázy je jeho rozhodně nejlepší Zemanuv film a tím nechci říct že ostatní filmy by byly špatné.
Mesto hriechu (2010)
Ben Afflek Městem potvrdil že Gone Baby Gone nebyla náhoda a že jako režisér je už těď extratřída, herecky jsem ho nikdy nemusel snad krom Dobrého Willa Huntinga ale tady ve Městě dokázal že je aji výborný herec, Bene jen tak dále.
Zúriaci býk (1980)
Martin Scorsese a jeho Zuříci býk je rozhodně nejlepší boxerský film vúbec a De Niro je protě excelenntní. 100% filmová lahútka
Klopanie na nebeskú bránu (1997)
Můj nejoblíbenější německý film. Film s natočený s takovou lehkou nadsázkou že je to až s podivem že když se kouknu co všechno za brak se v Německu natáčí tak nezbývá než jen smeknout před Thomasem Jahnem a tímto dílem, nikdy jsem se tak dobře nebavil u filmu s rakovynou a umírajicími, Til Schweiger a Jan Josef Liefers je dvojice které musíte držet palce až do konce, skvělý je i hudební doprovod. 100%
Stíny horkého léta (1977)
Když jsem Stíny horkého léta viděl jako dítě tak jsem byl uchvácen atmosférou samoty, vzdoru přesile,lidského odhodláni a dodnes to ve mě zůstalo. Juraj Kukura s blonďatým Jiřím Bartoškou jsou úchvatní, František Vláčil vybudoval dusivou až westernovou náladu bez zbytečné politiky což vzhledem k roku svého vzniku je až s podivem. 100% film Františka Vláčila st.