Recenzie (89)
Agatha Christie: Slečna Marpleová - Tajomstvo sídla Komíny (2010) (epizóda)
...musím prásknout, že představitelka hlavní postavy hrála před 20ti lety dominu:-D Tak mi nějak k paní Marplové nesedí...
Hale and Pace (1988) (seriál)
"...opepříme!" :-D
Severné blatá (2006)
Dobrá krimi z netradičního prostředí...nejmorbidnější byla ta ovčí hlava...a celá islandská krajina. Další místo, kde bych žít skutečně nechtěla!
Láska, s.r.o. (2005) (seriál)
Slovy Sandry Bullock: "právě mi kleslo IQ o 10 bodů" ...:-D
Farinelli (1994)
...jak já miluji kontratenory...:-))
I Love You Phillip Morris (2009)
...tak nějak jsem doufala, že se bude jednat o srdceryvnou zpověď zapřísáhlého kuřáka jisté tabákové značky, která má filiálku v Kutné Hoře...jen shoda jmen...:-D
Pes baskervillský (2002) (TV film)
Na popáté se mi to zalíbilo:-) Jojo, pes byl sice vypůjčený ze série "Putování s pravěkými zvířaty" ...snad mu tam i říkali jinak...myslím že Entelodont nebo tak nějak...ale proč si několika minutami kazit jinak celkem pěkný film? Navíc s Barnabym???:-D
Sherlock Holmes a záhada hodvábnych pančúch (2004) (TV film)
Ch jako chrůsa!!!! Mein Gott!!!
Sherlock (2010) (seriál)
Bylo řečeno mnoho. Za sebe stručně uvádím poznatek, získaný díky letitým zkušenostem : To zas bude slashovek...HURÁ!!!:-DDD Pozn. k 2.série 3. díl: Sherly si vyškemral od Molly pytlík s krví a skočil do sběrného vozu s odpadky. Pak se vykulil na chodník a dělal mrvolu. Dobrý. Jasný. Ale stejně se těším na další sérii:-D
Čarodejov učeň (2010)
Hodný, zlý a náctiletý. Přímočarý děj, žádná změna, žádné překvapení...hollywoodský průměr. * pro Molinu a druhá za oživlou výzdobu Chryslerova mrakodrapu.