Recenzie (89)
Denník Dity P. (2013) (relácia)
...kdyby vyměnili hlavní kuchařku, bylo by to fajn.
Richelieu ou La journée des dupes (1983) (TV film)
Království za tenhle film! Pokud ho někdo máte, prosím, ozvěte se!
Traja mušketieri (2011)
Hvězdička pro Waltzíka! Ale jen proto, že jsem fanatická ctitelka kardinála, kterého ten Rakušák zahrál poměrně obstojně (takže mám spoustu nových obrázků na plochu). Jinak lajdácky udělaný film!
Čierny Blesk (2009)
Něco mezi Spiderman 1 a GreenHornet...ve svižném a charakteristicky ruském vydání.
Malý princ (1974)
...klasika se potvrdila jako nezfilmovatelná...!
Ospalá diera (1999)
Sice nechápu, jak může několik dnů stará mrtvola krvácet, a už vůbec nevím, co může ve dřevěném větrném mlýnu explodovat...ale tak asi otázka nestojí. Ta nadsázka je zde zdřejmě záměrná a celkem i produktivní...:-))
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Jeden by řek: "Neskutečná uchylárna." A jinej na to: "jo-á vim..." :-D
Meč spravodlivosti (2006)
Tomu filmu hrozně ubralo zpracování, hlavně střihy, které jsou skutečně brutální... Jinak samotný příběh zajímavý je, o tom žádná.
Dobrý voják Švejk (2009) (TV film)
Nemůžu si pomoci, ale zas tak špatné to nebylo. Nemá cenu plakat nad osekaným dějem, ze kterého zbyla jen hlavní linie a několik nejvtipnějších historek (2. kniha chybí docela), to se dalo u tak krátkého filmu očekávat. Nevadil mi ani ten vyfabulovaný konec, který byl nakonec celkem zdařilý. Někomu může vadit, že ten film není ani pro děti (na to zachovává příliš vulgarismů), ani přímo pro dospělé...ale takoví dětinové jako já si můžou přijít na své:-)
Netvor z pekla (2009) (TV film)
Hvezdička za kulisy ze seriálu "Carnivále", které mi připomněly, že bych se na něj mohla zase po čase podívat...:-D