Obľúbené seriály (10)
Dr. House (2004)
"Everybody lies" ... tento seriál mi doopravdy změnil život.
Psych, s. r. o. (2006)
Po Dr. Housovi můj druhý nejoblíbenější seriál. Radost sledovat tento skvost.
Scrubs: Doktůrci (2001)
Po 11 letech od vzniku jsem tomu nakonec dal šanci. Opravdový seriálový klenot, podle mě strčil opěvované Přátele do kapsy. Co se týká závěrečného dílu, těžko si jen představit lepší zakončení. Geniální, brilantní. (V potaz neberu 9. řadu, po prvním díle jsem ji zahodil a nehodlám si zkazit dojem z tak perfektního seriálu, kterým Scrubs rozhodně je.)
Sherlock (2010)
To je to co tu chybělo ! Neskutečně výborně zpracovaný příběh, záhady nenudí, herci perfektní.. víc dílů, prosím, chci jich víc !
Klamári (2009)
Sám si neumím vysvětlit, proč jsem se tak dlouho vyhýbal tomuhle skvostu. Tento seriál si mě naprosto podmanil během pilotního dílu a je vážně škoda, že ho FOX usekl po třech sadách.