Recenzie (867)
Graf Porno und die liebesdurstigen Töchter (1969)
Jednu hvězdičku dávám jen za ty pěkné ženské včetně Jany Švandové. Zbytek byl nekoukatelný a nudný.
Grázli (1996)
Přestože tento snímek ještě nedosahuje kvalit Života pod vodou, je z něj jasně cítit typický andersonovský humor, jež je založen na nadsázce, nadhledu a pořádné dávce praštěnosti hlavních hrdinů. Ná scénáři Wes Anderson pracoval, tak jako i u dalších svých filmů, s Owenem Wilsonem. Mark Mothersbaugh jako hudební skladatel se velkou měrou podepsal pod celkový výsledek nejen tohoto filmu, ale i všech dalších, které Anderson režíroval. 75% hvězdiček
Greenberg (2010)
Film má sice i silné momenty, ale celkově jde o poměrně slabý snímek s tupě hrajícím Stillerem a pořád dokola se motajícím scénářem. 63% hvězdiček
Gulp (2001)
Docela dobré, ale je to jen opakování Loly. Jen s rybkou. 69% hvězdiček
Gumáci (1994) (seriál)
Humor byl sice slabší, ale počin to byl určitě záslužný.
Hadrová panenka (2000) (seriál)
Viděl jsem jen kousek, ale naprosto to stačilo! 8% hvězdiček
Hájili jsme hrad (1969)
Podle meho nazoru se jedna o jeden z nejlepsich valecnych filmu popisujicich situaci boju 2. sv. valky. Musim pochvalit vynikajici herecke vykony a skvelou rezii. Navic na mne velmi silne zapusobila hudba M. Legranda (v urcitych chvilich blizici se tvorbe E. Morriconeho). 85% hvezdicek
Hallmark Hall of Fame (1951) (seriál)
Hodnotím film Pack of Lies: http://www.imdb.com/title/tt0093696/ 76% hvězdiček
Haló, haló! (1982) (seriál)
Dělat si srandu i během války je fakt sranda. A podvádět během války? No a kdy jindy!
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Prvních dvacet třicet dílů funguje skvěle, pak začínají jemně nudit, protože nepřináší nic jiného než obvykle. Ale i tak dávám 90% hvězdiček.