Recenzie (2 094)
Macík (2012)
Ujeté skoro jako Santa je úchyl, ale od Médi mě ty shity nebraly: Ani ryba, ani rak.
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Všichni skvělí, bezvadné obsazení ! Jeden musí z kola ven, dřívější? pozdější? Miliónový nápad. Jeff Daniels jede, fandím. (Newsroom).
Patrola (2012)
Pevnost Apačů v Bronxu 21.století! Akce, napětí, humor, scénář a dvojka Jake Gyllenhaal a Michael Peña. Fuckt hodně dobré. Proč jsme byli v kině jen 4, je mi záhadou.
Falling Skies (2011) (seriál)
No, je to takový seriál rodinného typu čili někde napůl cesty a po šestém dílu už nevěřím, že se vylepší.
Zabijak Joe (2011)
Taková chuťovka jako B.Lebowski nebo Po přečtení spalte. M. McConaughey, E. Hirsch, J. Temple, G.Gershon. Maximální herecké výkony všech. A kloubouk dolů před režisérem W. Friedkinem, přesně věděl, co chce. Takový film zraje jako víno.
Ruby Sparksová (2012)
Komedie s nápadem, Z. Kazan a P.Dano.
Amazing Spider-Man (2012)
Humor, švih, sympatičtí herci=bezvadná zábava.
Znova chuť žiť (2012)
Pohádkový příběh, kvalitní scénář i výkony.
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
Má to spád a humor jako vždy. Osvědčená zábava.
Cargo - Da draussen bist du allein (2009)
švýcaři překvapili, Matrix ve vesmíru.