Recenzie (110)
Doghouse (2009)
Nějak mě ty zombíci a lidi nakažený vzteklinou přestávají bavit, už je toho moc a je to ohraný jak prase....
Králi ro(c)ku (2006)
taková píčovina a taky sem zjistil, že nesnášim rock...
Nebojte sa tmy (2010)
Není to špatný, ale očekávání bylo větší. Neřekl bych, že je to horor, spíš pohádka. A jak už tady bylo několikrát zmíněno, námět je opravdu profláknutý a ničim nevybočuje od ostatních podobných filmů, to je docela škoda...
Džuon (2000)
Nenávist
Bereavement (2010)
Na tomhle filmu si pamatuju akorát řev herečky, který byl debilní, sral mě a nic víc. Kvůli tomu mě celkovej film sral....
Películas para no dormir: La habitación del niño (2006) (TV film)
Nebavilo
Películas para no dormir: Para entrar a vivir (2006) (TV film)
Je to dobrý, ale nemůžu si pomoct, hlavní hrdinové jsou prostě dementi. Radši tam budou běhat, schovávat a bát se tý krávy, než aby jí prostě zabili, když mají tu možnost. Za tu nelogičnost musim hvězdu ubrat.
Seventh Moon (2008)
Celej film se odehrává v noci ve tmě, takže je hovno vidět + debilní roztřesená kamera, takže je vidět úplný hovno..... Škoda, mohlo to být dobrý....
Vražedné horko (2009)
blbost. Ale jelikož jsem saunér, tak bych fakt zavřenej v páře bejt nechtěl.......
Sairen (2006)
Hideo, Hideo............Tohle jméno tam z úst hlavní hrdinky zazní asi tak tisíkrát, až mě to sralo a celkově je to kravina debiní s ještě debilnějším koncem...