Recenzie (110)
Strašidelný dom (2011)
Já to asi nepochopil a jestli sem to pochopil správně, tak je to ještě větší blbost....úvodní scéna dobrá a pak samý hovna
Evidence (2012)
Nakonec dobrý, jenom ten konec byl divnej a celý to zkazil. Běží v lese, pak najednou v budově, pak zase v lese, pak továrna se zombíkama, nakonec vylezou z podzémí a fakt sem netušil jak se tam najednou tohle všechno vzalo uprostřed divočiny.
Rošťáci (1985)
Srdeční záležitost
G.O.R.A. - vesmírné manévry (2004)
Hrozná kravina, ale pobavila....
Hranice života (2005)
Koukal jsem na to pětkrát a vždy sem usnul a ani jednou nedokoukal, to není dobrá vizitka.....nebavilo a nudilo.
Tajomstvo starej bambitky (2011) (TV film)
Pěkná pohádka
Funny Games USA (2007)
Čumět dvě hodiny na to, jak tam týrají jednu rodinku, tak to fakt nemusim, navíc, když to má tak debilní konec.
Road Trip 2 (2009)
Bylo jasný, že jedničce se to nevyrovná, ale tohle byla fakt kravina, nesympatičtí herci a asi sem se ani nezasmál ....
Spartakus: Bohovia arény (2011) (seriál)
Víc než akční, dobrodružný, drama, historický je to porno. Co díl, to nějaká uchylárna, takže dobrý...
2Bobule (2009)
Slabší než jednička, ale jinak dobrá oddychovka z krásného moravského prostředí, ke kterému mám slabost....