Recenzie (156)
Equalizer (2014)
Bohužel ať mám Washingtona sebe radši, v tohle už jsem mu opravdu neuvěřil.
Hry o život (2012)
Neurazí ani nenadchne.
Trainspotting (1996)
Prvních 15 minut jsem se docela dobře bavil ale potom už to bylo jenom čekání na konec. Film mě vůbec nezaujal ani nebavil.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Kamera byla nádherná ale jinak mám z filmu smíšené pocity. Nebyl špatný ale ani dobrý. Takový nemastný neslaný. Určitě se z toho dalo vyždímat daleko víc.
Atlas mrakov (2012)
Tohle je pro mě BOMBA roku. Nádherný film. Já jakožto odpůrce filmů který trvají déle než 2 hodiny jsem se ani na sekundu nenudil a celé jsem si to užil od začátku do konce. Absolutně famozní. Už se těším až si tento film pustím znovu.
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Na tohle se nedá říct nic jiného než fuj. cNic jsem od toho neočekávál ale tohle bylo ještě horší než moje největší noční můry. Jediné světlo na konci tunelu byl závěrečný boj který se ale ve skutečnosti vůbec neudál. :-D
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Trochu smíšené pocity. Nádherná kamera a překrásné propracování. Ale ten děj. Asi se nedalo čekat že to bude lepší než Pán prstenů ale přece jenom jsem od toho čekal daleko víc. Nepochybuji ale že P. Jackson z toho vyždímal maximum.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Začátek absolutní propadák který pokračoval až do konce. Jediné co se mi líbilo byl asi boj v NY. Ale to je žalostně málo. Jedna hvězdička za hezké mimozemšťany a druhá za Iron mana který je jako jediný opravdu povedený hrdina z těchto rádoby hrdinů.
Moja krásna učiteľka (2011)
Tentokrát udělal Tom Hanks velký krok vedle. Film bez nápadu a nějaké koncepce u kterého už po 10 minutách zjistíte jak to všechno nakonec dopadne. Dvě hvězdičky asi dávám jenom díky tomu že jsem tento film sledoval v příjemném prostředí letního kina.
Úkryt (2002)
Napínavý, zajímavý děj který mě ani na vteřinu nezačal nudit a byla to pecka od začátku do konce.