Recenzie (750)
Smrtiaci parazit (2009)
Strašne milujem tento druh filmu odohrávajúci sa niekde pánu bohu za oknom s parazitmi za chrbtom:) Nie, nebol som sklamaný, len škoda nevyužitého potenciálu tohto príbehu.
Cesta (2009)
Krásna apokaliptická dráma sústredená na lásku a obetavosť otca k synovi. John Hillcoat nato, že nenatočil veľa filmov svoju robotu odviedol na výbornú. Nesúhlasím s AngelAngie, že nevidela puto medzi otcom a synom,podľa mňa to s Viga len tak sršalo. Ale maskérky odviedli svoju prácu naozaj dobre, (Vigo vyzeral naozaj ako posledný bezdomovec,ktorý jedol asi pred pol rokokm)lebo Roberta Duvalla som spoznal až po niekoľkých minútach. Mňa tento film príjemne prekvapil a to je dôležité.
Vtáci (1963)
Je to klasika. Ale nudná klasika
Haloweenska noc (2007)
Óóóbrovské prekvapenie. Zhltol som to ako malinu. Neuveriteľná atmosféra všetkých príbehov a chutný hlavný hrdina z lízankou:-)
Svitanie (2009)
Tak ako som sa tešil na Daybreakers, tak ma aj sklamal... Príbeh,postavy,atmosféra,masky..proste všetko mi to pripadalo ako "Deja vu", ako keby to bolo poskladané a pozliepané z iných filmov. Nehovorím že to bol zlý film,ale na vyššie hodnotenie mi tu chýba niečo nové,niečo prekvapujúce,niečo......
Ctihodný občan (2009)
Hm,keď funguje súdny systém v Amerike takto, tak nech sa prídu pozrieť filmári ku nám...To by bolo hlavných hrdinov:-) Ale tento "brutálny" strhujúci psychothriller bol natočený fakt výborne.
JCVD (2008)
Úžasné! Tak toto som naozaj nečakal. Mabrouk El Mechri natočil to, čo sa len tak nevidí. Skvelé scény urobené na jeden raz s úžasnou kamerou dali tejto snímke výnimočnú atmosféru. Spoveď JCVD-ma počas filmu bol aj pre mňa silným emotívnym zážitkom. Uveriteľné, smutné ale hlavne úprimné. Klobúk dole
Fušeri zo striedačky (2006)
Stupidita prvej triedy. Neviem, ale komédie zo športového prostredia asi nebudú šálky mojej kávy.
Tanec s mŕtvymi (2006)
Vcelku zaujímavý horor sa z toho vykľul:-) Posledná scénka ako vystrihnutá z béčkových hororov točených v 80-tich rokoch. Najviac som sa pobavil na tom, keď do budovy vrazila Harrisova žena. Nezdalo sa Vám čudné, že pri cúvaní z budovy to trvalo nejako dlho? (Ako by tá budova mala 100m..) Nevadí 6/10
Triangle (2009)
Toto je typ filmu pri ktorom absolútne neviem či ide o vynikajúcu záležitosť, alebo o totálny brak. Pri posledných 15 minútach filmu sa mi zdalo, že si sem prsty namočil aj David Lynch, pretože som sa tu už nejako strácal:-)