Recenzie (401)
Môj život bezo mňa (2003)
Takhle kvalitní pročištění slzových kanálků jsem už dlouho potřebovala. To, že něco není vidět, neznamená,že to není. Že člověk explicitně neukazuje city, neznamená, že je nemá.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Je to příjemný film s pěknými, roztomilými i napínavými scénami. Ale nic víc.
Kick-Ass (2010)
Mám dost smíšené pocity... První půlka byla nic moc (2*) a druhá totálně našláplá (4*). Takže tak průměr. Ale Chloe Moretz je naprostá bomba.
Bol som pri tom (1979)
Rozhodně nadprůměrný film. Peter Sellers je mistr, takovou mystifikaci jsem už dlouho neviděla. Spousta lidí v jeho postavě vidělo něco, co jim scházelo, naplňoval je štěstím, životem. Velmi příjemný film i s pár vtipnými zápletkami. ("I like to watch." :D)
Lov na exmanželku (2010)
Vzhledem k tomu, že jsem nedávno viděla The Ugly Truth a moc jsem se nasmála, očekávala jsem víc. U tohoto filmu jsem nevěděla, co to má znamenat. Celou dobu jsem si říkala, proč na to vlastně koukám. Jennifer je sice kost a Gerard fešák, ale tenhle počin jim moc nevyšel. Především mi tam vadily ty rádoby vtipné postavy Stewarta a Teresy.
Chceš ma, chcem ťa (2009)
Potřebovala jsem se odreagovat a odreagovala jsem se. Nejspíš to není nic extra nového, ale svůj účel film splnil, extrémně nepřekombinovával a hlášky byly vtipné. V jednoduchosti je krása.
Simon řekl (2006)
Kam až může vést záliba v krumpáčích... Hand sandwich a smoking kills sice dobrý, ale jednou to stačilo.
Francúzova milenka (1981)
Jeremy Ironsovi a Meryl Streep to spolu moc sluší, herecké výkony byly úžasné. A k ději, někteří lidé si prostě přes veškerou vášeň nejsou souzeni.
Rozorvané objatia (2009)
Typický film od Almodóvara, barvitý, plný zápletek a zapeklitých vztahů, které je potřeba rozmotat. A samozřejmě smyslná Penélope Cruz. Nádhera.
Za humnami je drak (1982)
Geniální hlášky a vtipné zápletky. Když na tomhle člověk vyrůstá, nemůže volit jinak než nadprůměr.