Obľúbené filmy (10)
Apocalypto (2006)
Znamenia (2002)
Tron: Dedičstvo (2010)
Svet podľa Prota (2001)
Adamove jablká (2005)
Tí druhí (2001)
Uvnitř tančím (2004)
Nemám vůbec ráda filmy o postižených...depresivní ani jinak takto závadné, sorry, prostě to tak je. U tohoto filmu jsem se smála skoro pořád...ne tím třeskutým smíchem, co dokáže vyloudit Stiffler a spol....ale jen tak vnitřně, mile. S vědomím, že to špatně skončí a budu brečet. Přesně tak to bylo. Přesto mě pomyšlení na ten film hřálo hodně dlouho. Pozitivní, emotivní, krásný i když hodně smutný příběh. Výborná terapie pro všechny fňukaly mezi námi.
Šťastie (1998)
Inferno (1980)
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
právě jsem se vrátila z kina...aaaa....nadšení.Strašně (strašně) se mi to líbilo, zatím pro mě film roku :-) plus skvělá hudba...jinak netřeba nad ničím zbytečně rozkládat a psát co už bylo psáno....super zážitek :-)