Recenzie (131)
Mladá dáma (2024)
nejlepší drak evr a je fakt zlej :)
Ako prežiť svojho muža (2023)
nedalo se ani k žehlení, naprostá marnost a zbytečnost na hranici debility
Pod toskánskym slnkom (2003)
Takovej moc hezkej film pro ženy v domácnosti, například k žehlení a pro všechny romantické dušičky. Červená knihovna v tom lepším podání a lákadlo, kam jet na dovolenou. Nic proti nenáročné zábavě.
Sisu (2022)
Taková zábavná jakoby parodie na válečnou tématiku. Celkově bezcenná kravina, ale má to smysl vidět pro pasáže dělané evidentně s láskou pro detail :) jako třeba zabíjení, výbuchy min a rozprsknutí těl po okolí. Plus za to, že to neposrali s tim pejskem a za "dýchání" pod vodou :)
Údolí mrtvých (2020)
Celkem všechno pěkně udělané, s péčí...ale výsledkem je jen nuda. Ač jsem se u toho pobavit chtěla a byla tématu více než nakloněna, nebavila jsem se, spíš usínala.
Bullet Train (2022)
Nuda nuda a .....nuda, v půlce vypnuto.
Šialená noc (2022)
Sračka, na kterou se dívat bylo utrpení. Čekala jsem brutal zábavu a ne vánoční klišé plus 100 mrtvol s rozmlácenou hlavou. Nula vtipu, bez nápadu, jedna velká nuda.
V lete ti poviem, ako sa mám (2022)
Nezajímavé, nudné a nevtipné. Maximum trapnosti.
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Hezoučký, hloupoučký, hodně barevný ve všech směrech :) Proč ne, evidentně je romantika pořád třeba. K žehlení dobrá telenovela.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora (2022) (seriál)
Celkově potěšilo. Povídky narůzno, za mě má smysl vidět první 4 díly, pak to byla hodně nuda a zbytečnost. Vyzdvihnout musím povídku Hřbitovní krysy, za mě nejlepší - staromilská hrůza a pořádná dávka klaustrofobie.