Recenzie (500)
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Má to much až až, ale dostalo mě to! Peckové souboje s čarodějnicemi, kde s odpornými krvavými scénami nešetřili, jsou prostě super. Rozhodně zajímavá béčková paráda.
Mrtví a neklidní (2013)
Nevtíravě vtipná, zajímavá komedie. Až na neuvěřitelnou podobnost hlavní hrdinky s drahou Bellou, kýčovitou scénu alá Romeo a Julie to byla příjemná podívaná. Do dokonalosti to má daleko, ale nijak to neurazí.
Human Traffic (1999)
Škoda, že se nesjíždím, protože bych docela chtěla zažít ten rozhovor o Star wars :D
Královský slib (2001)
To není pohádka ale O.o ... No v každém případě - herecký výkon Davida Krause byl vážně zarážející, to se nedalo.
Strážca nebeskej brány (2006)
Rusáci příjemně překvapili! Až na paňmámu vyšitou jak z Mrazíka to byla výborná podívaná. Solidní fantasy!
Ladíme! (2012)
Průhledné jak igelitový sáček, ale já jsem se bavila! :D
Paralelné svety (2012)
Nehodlám řešit kraviny typu "Neměly by mu vlasy padat kamsi" a podobně. Je to pastva pro oči, herecké obsazení je vynikající, nápad to má víc než zajímavý. Nechala jsem se vtáhnout do děje a malé nesrovnalosti mě nijak z míry nevyvedly.
Total Recall (2012)
Eh. Akční scény jsou povedené, obsazení taky není nejhorší, ale... asi zůstanu u originálu.
Betoben baireoseu (2008) (seriál)
Dechberoucí. Obsazení, příběh, HUDBA. Dokonalé.
Spirit - pomstiteľ (2008)
Jedno slovo - NUDA. Navíc opravdu, ale opravdu z duše nenávidím Evu Mendes a její takříkajíc "herecký výkon".