Recenzie (500)
Navždy mladá (2015)
Asi jsem měla moc vysoká očekávání. The Age of Adaline je sice fajn film pro nedělní podvečer, z Blake úplně čišelo, že je to old soul, ale nějak mě to nechalo chladnou (tedy až na tu scénu s psíkem a albem). V každém případě je to romantika, která neurazí, plus Michiel je můj oblíbenec už z Orphan Black, takže je na co koukat :)
Takmer normálne dievča (2015)
Bída. Barely Lethal se řadí do sračkoidních vod, ve kterých nese název Barely Watchable. Alespoň Heather a.k.a. Sansa a.k.a. Sophie Turner byla řádná badass mrcha, která bohužel nedostala moc prostoru. Místo toho tam oxiduje nemastná-neslaná Hailee Steinfeld, která mi je nesympatická už od prvního pohledu. Hvězda za mini romanci vedlejších rolí Liz&Gooche - z toho by byl tak krásný old school klišé příběh.
Aquarius (2015) (seriál)
Parádní dobovej vibe, skvělé songy, dobře napsané charaktery. Mňau.
Supergirl (2015) (seriál)
Na můj vkus přehnaný feminismus. A špatně zahraný. Oj, oj, to zase bude kravina. Pilot tedy vůbec neoslnil, dál se dívat nehodlám, na to mám své zbývající dvě mozkové buňky moc ráda.
Tak už mě sakra polib, pitomče (2013)
To mi sedlo jak prdel na hrnec. Holt perfektní, když má člověk línou náladu a chuť zabrousit na Sever. Komedie to teda není, spíš romantické drama - prostě tak, jak to hoši ze Severu umí. Krásná kamera, hezký příběh, krásná kukadla Runestada.
Dredd (2012)
Tak tohle mi vážně nesedlo. Surovost byla fajná, ale nějak se jim nepodařilo skloubit tu "akčnost" (ne, nebylo to akční) a rádoby "artovost" (ne, nebylo to ani trochu artové, když šli do SLO-MO). Vznikla z toho směs podobající se vodě a oleji. Atmosféra žádná, scénář k smíchu, pořádná akce nikde. Tfuj, tfuj, ani drsňácká brada mého miláčka Kárla to nezachránila.
Poslové (2015) (seriál)
Eh, námět mi nevadí, obsazení je fajn. Pro vyplnění dlouhé chvíle je to ideální, ale těžce pochybuji, že se to prokouše do druhé řady.
Rýchlo a zbesilo 2 (2003)
Není to zajímavé, že když se objeví Eva Mendes a dostane větší prostor, nestojí film ani za smradlavou bačkoru? Just sayin'...
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Na mě až moc přehnané. Závěr pro Paula krásný.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
TOP. Co víc dodat! Oblíbené postavy: Sheldon, Amy, Leonard, Penny.