Posledné recenzie (53)
Miluje ma, nemiluje ma (2023)
Vcelku příjemná romantická komedie, místy to na mě bylo až přeslazené, ale jinak mě to bavilo. Navíc Sydney Sweeney jsem si docela oblíbila, jsem zvědavá na další její kariéru.
Argylle: Tajný agent (2024)
Neměla jsem moc velká očekávání od tohoto snímku a trailer mě nikterak neuchvátil, ale nakonec jsem byla příjemně překvapená. Kdyby se film bral vážně, byla by to asi totální blbost, ale jelikož si film sám ze sebe utahuje a je tam cítit obrovská nadsázka, tak to nakonec tak špatné nebylo. Navíc některé scény mě opravdu dostaly, například boj v barevných smoucích (teď mě nenapadá český eqvivalent) či krasobruslařské číslo na ropném povrchu. Opravdu tam byla cítit spousta skvělých nápadů, jen jde vidět dle zdejšího hodnocení, že to není film pro každého. Akční žánr šel vždy mimo mě, ale když se do něj dobře zakomponuje žánr komedie, či až parodie, tak to mám ráda.
Jedeme na teambuilding (2023)
Po delší době česká komedie, co mě fakt bavila a zasmála jsem se. Hned jsem tušila, že to točil někdo z mladší generace režisérů a měla jsem pravdu. Režisérka téměř moje věková skupina, takže ten humor mi přesně sedl. Ty moderní prvky tam byly cítit a je mi líto, že to má tak nízký hodnocení. Čekala jsem, že to bude mít aspoň těch 60%, ale asi je to o vkusu. Mám ráda tyhle ujetý hodně nadsazený komedie, palec hore.