Recenzie (65)
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Nejlepší film (miniserie) co jsem za poslední dva roky viděl! Supr
Mortal Kombat (2021)
Ako začiatočný film k serialu super. Uvidíme ako a za akých okolností to bude pokračovať.
San Andreas (2015)
Hrozná hovadina :)
Joker (2019)
Neskutočný zrod Jockera.
Veľká ryba (2003)
Videné po dlhej dobe 2x a zas zažívam ten krásny pocit z krásneho príbehu.
Predátor: Evolúcia (2018)
Děs. Tohle je sračka! Prostě toto co jsem zažil bylo levné porno!
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Príbeh ktorý sa dá kukať viac krát a stejne bavý !
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Nechápem tak vysoké hodnotenie. 4-5 hviez za čo? Za nudu? Za to ako dopadol posledný Jedy? Luk prostě takto skončiť nemal. Nové postavi? Strašne slabé. Je mi to ľúto.
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Urobiť z najsilnejšieho hrdinu malveru poskoka Ironmana? Dosť slabý spider man. Fakt tento spajdý je slabý!
Votrelec: Covenant (2017)
Kto može napísať, že táto srač* bola Lepšia ako Promerheus je fakt filmový analfabet! Toto bola neskutočná hrúza!!! Nič zaujimave!!! A ten prvý vyliahnutý Votrelec no to bola komedia jak sviň!!! Jak tamcoval booože 😂😂😂 Toto bol prúser jak sviňa a Scott prosím choď už do dôchodku, lebo čím ďalej tým viac zhadzuješ svoje meno!!!