Recenzie (65)
Temný prípad - Part 1 (2024) (epizóda)
Za mňa super začiatkom čo má všetko čo od Temného prípadu očakám! Proste super atmosféra misterioznosť a napätie! Super herecké výkony a hudba s kamorou si rozumie!
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Tak jen jednoduše: WOW!
Sanitka (2022)
Začalo to sľubne až nenastupili do sanitky. Od tej chvíle je ten film pre retardov!
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Tu človek ďakuje bohu, že nešiel na to do kina!
The Last of Us - Hledej světlo (2023) (epizóda)
Prostě nejlepší adaptace hry. Tvůrci se nenechali strhnout laciným předěláním plné akce a zombie. Ale poctivě s respektem k předloze připravili emočně silný serial s krásnym postapocaliptickým světem. Za mě 10/10!
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Film, ktorý ledva stojí na tragedii, ktorá postihla hlavného protagonistu. Bohužial nič.
Avatar: Cesta vody (2022)
Takýto zážitok s Kina prostě musím ohodnotiť 5*! 3D neumrelo! Avatar opäť ukázal, že nie! Bezkonkurenčne. Príbeh mal všetko.
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Proste Faunov labirint ožíva
Kongo (1995)
Proste mám tento film rád!
Jurský svet: Nadvláda (2022)
Zbytočný film, čo len zničil čo mohol.