Recenzie (29)
Deň po (1983) (TV film)
Keby som skôr nevidela britské Threads, ktoré ma totálne odrovnalo, možno by som dala aj za 5*. Ale tam, kde vás Threads dobijú lopatou do hrobu číslami a predstavami ako bude krajina vyzerať o 10, 20, 50 rokov, tu sa to končí na optimistickej note práve narodeným dieťatom a symbolikou s posledným objatím. V prvej polke to aj vybuduje vo vás nervóznu atmosféru a pocit strachu, ale v druhej polke sa ho nedarí udržať. Nedostaví sa ten pocit, že sme totálne v paži na najbližších xzy rokov a civilizačne sme sa posunuli do stredoveku. Len v jednej scéne na farmárskom zasadnutí preberú, čo sa stalo s pôdou a že to nepôjde len tak odfúrikovať na hnojisko.
Chuck (2007) (seriál)
Priznam sa, prve dve serie som vascinu Buy More scen pretacala, postavy okrem hlavnej trojky+Ellie a Awesome boli niekedy neznesitelne a ich humor mi nesadol. Ku koncu druhej serie sa to zacalo zlepsovat a tretia seria dopadla vyborne. Morgan Grimes konecne dostal k narodeninam character development a samotny Chuck si presiel krizou identity 'Co znamena byt spionom'. Postavy uz neposobili jednorozmerne, vyrastli a serial sa posunul do geek family dramedy stylu. Za prve dve serie by som dala 3* ale niekde uprostred si ma serial ziskal a finale ma rozsekalo takze nakoniec hadam za 4*.
Muž z ocele (2013)
Prva polovica vyborne, druha bohuzial nudny preflaknuty CGI cirkus. Kedy tvorcovia pochopia, ze je to hlavne o postavach a ich charaktervom vyvoji a nie o tom kolko mrakodrapov zburaju?
Mayday (2013) (seriál)
Akoby chcela BBC urobit skratene The Killing ale nepodarilo sa to. Nudne, plne klise a dlhych spomalenych zaberov na tvare hrdinov na ktorych sa zraci uzas, zhrozenie alebo strach a do podmazu vrestia melodramaticke huslicky. Ak ste aspon priemerne inteligentny divak, po prvej, najviac druhej epizode je vam jasne, ktory zahradnik je vrahom a zaverecna cast este dorazi nelogickost celeho pocinu. Mrzi ma toto premhanie hereckeho talentu. Na com toto naozaj kape, je ze mali material na dostojny dvojdiel a roztahali to na 5 dielov. V kriminalkovom suboji ked sa vsetky televizie Britanie rozhodli v marci vysielat (mysteriozne) kriminalky to BBC prehrala na celej ciare.
Bedári (2012)
Dala by som za 4 ale Rusell Crowe to pre mna zabil.
Amazing Spider-Man (2012)
Dve hviezdy odo mna dostalo za sympatakov Garfielda a Emmu. Pri scene so zeriavmi som si povedala, ze toto je moc aj na komiksovku.
Pro strach naděláno (2012) (seriál)
Po A Touch of Cloth nebudete moct pozerat hocijaku policajnu proceduralku vazne. A ani nemusite. Vsetky vtipy, klise a metody patrania po vrahovi vyskytujuce sa v tomto zanri su narvate do dvoch casti dalsej genialnej parodie od Charlieho Brookera.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Dobre a stylovo urobena proceduralka. Nic viac, nic menej.
Mamma Mia! (2008)
Nulovy prinos svetovej filmografii, maximalna zabava. Asi mi ku stastiu naozaj chyba malo.
Votrelec 2 (1986)
Pre mna najlepsi diel Alien sagy. Perfektna hutna atmosfera a samotny Alien v krasne hnusnych detailoch, ktore ho robili doslova zivym. Nie raz som sa pristihla hucat na Ripleyovu "Kill it! Kill it with fire!"