Recenzie (238)
Titanic (1997)
Titanic je odsouzen k jasným pěti hvězdičkám...jediná dobrá role dicapria...
Skrytá identita (2006)
Oskarovej průměr s přehrávajícím DiCaprie a klasicky nudným Damonem...
Druhá šanca (2005)
Výborné sportovní drama s konečně dobrým Russellem Crowem..
Pavučina lží (2008)
Neuvěřitelná nuda z okolí arabáků...hrůza..
Na odstrel (2009)
Výbornej novej thriller, kterej se rozhodně nezklame..
Drsný Shaft (2000)
První role Bale...(větší..)poctivej akčnák..
Mechanik (2004)
Dobrej thriller z trochu divným rozuzlením
Drsné časy (2005)
4 hvězd za Bale....možná jeho nejlepší role..jinak děj nic zvláštního...
Batman začína (2005)
Úvodní dvacetiminutvka je hodně, ale hodně nudná...zklamání a to mám Bale rád...
Pasca v džungli (2006)
Nic moc...Ani Bale to nezachránil..