Recenzie (238)
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Na tohle se dívat bohužel nedalo....a to díky trapnýmu přehrávajícímu Johnny Deppovi, kterej předvádí nejhorší výkon co se dá u herce vidět....
Wrestler (2008)
Další zklámání od Aronofskyho......ale po Fontáně je to zase krok nahoru....Toto byl filmový průměr...
Fontána (2006)
brrrr....Asi největší hovadině co jsem v životě viděl....Četl jsem tady komentáře typu něco mezi odpadem a 5 hvězdičkama..Tohle byl odpad mezi odpadama...absolutně stupidní film s komickým Jackman, který mu neustále teče umělá slza v jeho bezemočním výrazu..HNUS!!!
Chalan na hranie (2009)
Velmi pohodovej film s velmi dobrým Astonem Kutcherem, který opět ukázal že hrát umí...(na csfd asi nejvíc podceňovanej herec..)Tento film jsem viděl dva dny před Avatarem, a narozdíl od nejnadhodnocenějšího filmu v dějinách kinematogragie jsem se tady nenudil ani minutu...8/10
Avatar (2009)
Vě většině souhlasím s tím co napsal tsunami X...Tomuhle filmu chyběli emoce...efekty-ano, barva(filtry)-jo dobrý...děj- slabota, dialogy- většinou nuda, začátek- pomalej, prostředek- nic zvláštního, konec-natahovanej a poměrně nudnej...posledních 40 minut jsem potají v kině sledoval čas...Kdyby tento film byl natočen před třiceti lety...byl by to hit(s efektem a vůbec) , ale v dnešní době se o nic převratnýho nejedná....herci jsou navíc dost nevýrazný...pro mě velké zklamání...Shrnuto:Akčnák se slušnýma efektema(na dnešní dobu),slabým příběhem(na úrovni Mravenez Z,),průměrnými herci a průměrným(klasickým)závěrem.... PS:(jeho 11.místo aktuální na csdf má asi přilákat do kin diváky...mě to přilákalo, bohužel zklamalo... PS2:Dokonce tady čtu komentáře typu...vizuální efekt skvělej(Nezvradný osud 4 byl podle mě v 3D líp zvládnut než avatar)ale děj nudnej utahanej..přesto 5 hvězdiček..možná proto tak vysoko..
Súmrak (2008)
Jeden z nejlepších filmech o upírech...
Twilight sága: Nov (2009)
Dobré pokračování...7/10
Collateral (2004)
slušné
Top Gun (1986)
Ve svý době asi byl Cruise cool...
Láska cez internet (1998)
Dobrá roman.komedie...