Posledné recenzie (22)
Zločin (2011) (seriál)
Insomnia stretla Twin Peaks. Po dvoch dieloch...serialova bomba.
Vezmi si moju dušu (2010)
Z nejakého dôvodu drvivá väčšina tento film neznáša. Pre mňa bol ale oveľa príjemnejší, tajomnejší a atmosférickejší než všetky tie remaky horových klasík od Michaela Baya. Príbeh mi prišiel celkom zaujimavý, celá tá metaforická línia s kondorom tiež ušla, riekanka desivá. Bohužiaľ potenciálne najzaujímavejsia dejová línia o prevtelení duše zabijaka do jedného z detí, neskutočne nevyužitá. Chcel som aby to bola variácia na "10 malych černoškov", no to sa nestalo. Celkovo ale príjemne hororové prekvapenie s neopozeranými tvárami, ktoré ale mohlo byť oveľa vydarenejšie.
Imaginárne lásky (2010)
Forma prebila obsah. Artovosť prebila realitu. Pseudointelektualismus prebil akýkoľvek zárodok čohokoľvek zaujimavého. Film o pózerstve mladosti od pózerského režiséra bez potrebného nadhľadu. Bez neho je to iba pokus rádoby alternatívneho umelca (s citom pre estetiku záberov) o generačnú výpoveď, ktorá nie je ani tak skutočnou výpoveďou dnešnej generácie, ako skor otravnou sondou do života utrápených pózerov, čo sa hrajú na umenie, lásku a podľa potreby na veľa iných vecí.