Posledné recenzie (11)
Nórske drevo (2010)
Depresívnejší film som asi nevidel. Nechutne dlhé scény často aj bez pohybu alebo zvuku. S knihou to porovnať ani nebudem, pretože sa to nedá.
Krúdovci (2013)
Po dlhej dobe som konečne videl animák v kine a musím priznať, že som sa veľmi príjemne pobavil a nasmial. A samozrejme vyzdvihujem skvelú hudbu. 85%. Tlááák
Qyx a Qyxová (1993) (seriál)
Ako malý som tento seriál doslova žral - vtedy to bolo pre mňa poučné. Dnes, keď mám možnosť, si to pozriem s obrovským nadšením, pretože je to fakt smiešne. Stále neviem čím boli tvorcovia nabudení, pretože niečo takéto na Slovensku nemá obdoby. A samozrejme skvelý Noga a Tlučková!