Recenzie (348)
Šiesty zmysel (1999)
Krásny, mrazivý film s parádnym námetom, ale plný logických hier.
ABBA: Vítěz bere všechno (1999)
Nečakajte prietrž informácií a rozborov. Tento dokument je dosť priamočiary a prepchaný hitmi až do prasknutia. Krásne odsýpá.
Simpsonovci - From Russia Without Love (2018) (epizóda)
Dalsia sracka v rade.
Simpsonovci - Baby You Can't Drive My Car (2018) (epizóda)
Strasna sracka.
Simpsonovci - Treehouse of Horror XXIX (2018) (epizóda)
Velka sracka.
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Serie s Charie Sheenom za 5 hviezd. Serie s Kutcherom za 2 hviezdy.
Dva a pol chlapa - Media Room Slash Dungeon (2007) (epizóda)
Absolutna bomba s neskutocnym slovenskym dabingom.
Most cez rieku Kwai (1957)
Pekný film s doslova krásnymi kamerovými obrazmi. Škoda toho konca, kde všetky poctivo budované charaktery postáv doslova vyfučia v priebehu pár minút...
Mission: Impossible II (2000)
Totálna sračka plná samoúčelnosti, pseudofilozofie a plochej bombastickosti.
Mission: Impossible 3 (2006)
Neviem, či som to len ja, ale tento film mi vždy prišiel trocha skratkovitý (napríklad infiltrácia do Vatikánu je až smiešne naivná, hoci efektná). Každopádne skvelý film plný napätia a originálnych situácii. Je to jediný M:I, v ktorom Ethan Hunt zomrie.