Obľúbené seriály (10)
Hviezdna brána (1997)
Dr. House (2004)
Hra o trůny (2011)
M.A.S.H. (1972)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Nezvestní (2004)
Červený trpaslík (1988)
Teória veľkého tresku (2007)
Akty X (1993)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Californication je seriál, který jsem dlouhou dobu opomíjel, avšak dnes ho můžu zhodnotit... škoda jen, že nemůžu dát více než 5* ! Začneme popořádku... David Duchovny alias Hank Moody vás chytne hned v prvním záběru a po celou dobu vás nepustí... zamilujete si ho! "jeho charakter snad ani neumím popsat" je prostě skvělý... a nejen on! Všechny ústřední postavy mají svůj charakter, humor a osobitý půvab... Scénky jsou vtipné, sexistické, sprosté, ubohé, sarkastycké, nechutné, urážlivé, mnohdy nepochopitelné... tak či onak, všechny vás přilepí k sedačce/křeslu/posteli !!!! Hank je jakožto člověk, ten největší "piece of sh*t" ale i přesto mu nelze nic jiného, než fandit! Z celkového mého pohledu - neskutečně zábavný seriál !!! Už sleduji 4. serii a nepostřehnul jsem "úpadek", právě naopak... všechno to graduje, vyvíjí se... nemůžu se dočkat dalších dílů!!