Recenzie (63)
Neboj sa, zlatko (2022)
Mně se to líbilo, bylo to napínavý, nenudilo mě to, Harry a Florence to spolu šlape. Dobrý drama a překvapivý konec.
The Gray Man (2022)
Jako akční film vcelku koukatelný, ale nechápu, proč je celá zápletka a v podstatě 80% jinak než v knize? Kniha, která byla napsaná spíš jako přepis akčního filmu, je takto nevyužitá. Mě tohle prostě vytáčí.
Čertovské pero (2018)
Minulý rok mi pohádka nějak utekla. Letos ale moc příjemné překvapení a po dlouhé době zábavná a pro mě hodně vtipná pohádka. Prosím více příběhů od Punk filmu :)
Tajný život maznáčikov 2 (2019)
Za mě lepší než jednička, scénář sice krajně nepravděpodobný, ale hlášky a situace hodně vtipné, dost jsme se nasmáli :).
La La Land (2016)
Málokdy jdu do kina natěšená, že to bude opravdu bude pecka. Bohužel v tomto případě jsem byla zřejmě přetěšená. Bylo to pěkné, ale čekala jsem to zkrátka lepší...
Dieťa Bridget Jonesovej (2016)
Určitě lepší než dvojka, ale v žádném případě ne lepší než jednička. Alespoň za mě. Spousta stejných vtipů z jedničky, jen lehce upravených. Pořádně jsem se zasmála, až když táhli oba Bridget do nemocnice.
Kolónia (2015)
Z nějakého důvodu mi styl režie tohoto filmu nesedl natolik, že to ani nepopiratelně silný příběh (a hlavně skutečná událost, že) a fajn obsazení prostě nezachránilo. Měla jsem nutkání přeskočit až na konec.
Najhľadanejší muž (2014)
Nebetyčná nuda. Díky Homelandu jsem zvyklá na lepší a akčnější zpracování.
Rezistencia (2015)
Dvojka o moc lepe pojata nez jednicka, nemam temer co vytknout.
Polícia Chicago (2014) (seriál)
Prvních pár dílů mě zase tak nezaujalo, ale vyplatí se vydržet, vryl se mi pod kůži a jsem ráda, že jsem začala koukat kvůli Sophii Bush.