Recenzie (79)
Andy Goldsworthy (2001)
Ten pán má nervy ze železa. 85%
12 rokov otrokom (2013)
Kvalitně natočený snímek. Kamera je povedená, režie slušná a herecké výkony až na výjimky poutavé. U filmu jsem měl nutkání si pobrečet, typicky opovrženě zakroutit hlavou nad tresty, a vůbec celkovou situací, která v časovém rozmezí filmu byla. Vše se zdá být tedy ok, ale není. Film mě nevtáhl a hlavně scénář mě nějak ohromně neoslnil. Solomon Northup je chlapík s rodinou, který výborně hraje na housle. Žije si velmi dobře, ale zláká ho lepší výdělek, od dvou na první pohled nedůvěryhodných lidí. Odjede tedy pryč a vrátí se za 12 let. Nic mezi, tedy samozřejmě že něco mezi je, ale to už jsme viděli na tisíckrát a něco mi říká, že ještě uvidíme. Rozhodoval jsem se mezi 3 - 4..zvítězila 4*, jelikož to není špatný film, je dobrý, ale....
Pavučina snov (2003)
Z prvních scén se zdálo, že se jedná o promyšlený film, který vás donutí zapojit i trošku té mozkové kůry. Bohužel po rozsypání párátek zjistíte, že tomu tak není. Jedná se nesmysl nesmyslů a ptám se sám sebe, JAK tam mohl hrát Freeman, Lewis a jiní.. 0,5%
Ľadové kráľovstvo (2013)
Bohužel mi připadá, jakoby byl scénář napsán v době pauzy řidiče autobusu. Zápletka není defacto žádná a vtáhnutí do děje, je skoro neznatelné. Občas pobaví Olaf (sněhulák, který miluje léto) a Sven, sob, který mi naprosto věrohodně připomíná mého psa. 35%..
Muž z ocele (2013)
Po tomhle snímku nejde jinak, než si generála Zoda zamilovat.
Pot a krv (2013)
Možná jsem se těšil příliš. Mé očekávání tak vzrostlo z malého komárka do obrovského slona. Film sám o sobě není špatný. Dwayne zde není jen hora svalů, ale opravdu hraje charakter. Vizuální stránka je super.. je to prostě naleštěná "Bayovka".. Ale abych ospravedlnil svoji tříhvězdu, nebylo to pro mne příliš srozumitelné a hlavně se spěchalo do cíle. Jako kdyby si po úvodních titulcích Michael řekl, že dokáže být rychlejší než Jumbo Jet.
Rozsudok smrti (2007)
Skoro jako "Van Dammovka", jen bez těch všelijakých kopů.. úspěšný manažer s idylickou rodinou, kterému jakýsi šílený gang vezme vše co v životě miluje, odstartuje pomyslného lovce v mužově nitru.. teď se naskýtá otázka, zda takovouto vendetu jsou schopni uskutečnit všichni manažeři, nebo jen ti ve světě filmu.. 2,79 / 5
Rumový denník (2011)
Příjemná oddychovka, která však je tak nějak o ničem. Johny se mi zdá taky nějaký rozladěný a spíše mi připadá, že vykrádá své staré role. Prostě film na zkrácení dlouhého večera, avšak jen jednoho. 3/5
Mars útočí! (1996)
Už je to dlouho co jsem viděl tento snímek, vlastně jsem byl ještě malý. Říkal jsem si, jak to, že si nevzpomínám skoro na nic z tohoto snímku a pustil jsem si ho tedy znovu pěkně od začátku. Bohužel jsem se mylně domníval, že se nevšedně pobavím. Ale po ne zcela pochopeném začátku přišlo i ne zcela pochopitelný zbytek filmu.. Film bych zkrátil na 10 minut i s 5ti minutovými titulky. Just, Mars Attacks!
Technická mysl (2012)
Interesting..