Recenzie (79)
Avatar: Cesta vody (2022)
Ciste z nostalgie tak vysoke hodnoceni. Vse co mam na srdci bylo sdeleno @Matty a vic netreba.
Candyman (2021)
Černošské klišé skrze celý film.. Škoda, že hlavní role nedostala Oscara.
Batman (2022)
Nový Batman mi nejvíc připomíná vizuálně strhující obraz v galerii.
Maják (2019)
Syrově naleštěné nic. Má-li film navodit pocitu stříkající ledové vody do obličeje - geniální. Svou plytkost se snaží dohnat zvráceností, ale ani tady bohužel zanechá pouze a jen..zmatek.
Divosi (2012)
Oliver Stone je senilní.
1922 (2017)
Špatná volba.. nenávidím akcent zavřené čelisti.. a to okolo chabé a nenápadité až zmatené.
Lesní rituál (2017)
Když nevíte co by, tak nejlepší pro děsivou zápletku je vymyslet 1) vymknutý kontník - 2) zkratku - 3) les - 4) krvelačného jelena - 5) švédy = ...
Milada (2017)
Silence..go out.. try harder..... plochá vyleštěná deska s dialogy z Google překladače. Zkoušel jsem dabing - hrůza..originál - ach jo :(.. A to je jen vrchol ledovce..
Thor: Ragnarok (2017)
Tak přeci jen David Sandberg byl v Hollywoodu vzat "vážně" a to, co by před deseti lety bylo nemyslitelné je dnes mainstream. Je to jako móda s oblečením. Na přes rok vás tenhle kabát omrzí, ale letos......
Zakladateľ (2016)
Franchise..