Recenzie (354)
Česká 30 (2012) (relácia)
Lepší průměr ;)
Česko Slovenská SuperStar (2011) (relácia)
Lidi, nebuďte blbý a nenechte se krmit podobnýma sjačkama nebo to dotáhneme tam, odkud není cesty z5!
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Pokud nebudu tento seriál přirovnávat k House M.D., tak na Slovenské, respektive České poměry je to nadprůměrné dílo =)
Jaskyňa smrti (2011)
Abych řekl pravdu, film se mi docela líbil. Mám jen dvě malé výhrady. Scénář. Typickým příkladem jsou vtipné pasáže, které mi vůbec vtipné nepřišly. A druhá výtka, 3D. Mám pocit, že v běžném formátu by to bylo mnohem lepší. To, že v poslední době téměř všichni tvůrci vezmou film, překryjou ho rouškou 3D tím ho v podstatě povýší na lepší úroveň, udělají ho COOL, na mě příliš neplatí. Efektů tam bylo poskromnu a nebýt titulků v trojrozměrném zobrazení, brýle bych sundal a díval se bez nich. Přesto mě film zaujal a vtáhl do sebe =) 70%
Máš minutu! (2011) (relácia)
Mě se to líbí =) Suchánek a Genzer jsou velmi dobří... mít podobný formát TV Nova, myslím, že by to dopadlo tragicky... už vidím tu moderátorskou dvojici: Mareš+nějaký chudák...
Partička (2011) (relácia)
Super =) Počkám si na další díly a nevylučuji 5*.. Konečně Suchánek a Genzer v pořadu, který jim padne jak ušitý..
Šéf na grilu (2011) (relácia)
Pohodové, příjemné, skvělé
Twilight sága: Úsvit - 1. časť (2011)
"Tak abys věděli, tohle byla nejhorší ubulená limonáda, jakou jsem kdy musel přetrpět. Dokonce to urazilo i mou zadnici, jež se oprudila, neboť chudinka moje malá dřepěla u tak děsného puberťáckého škváru!".. RD
Zamrznutá planéta - Season 1 (2011) (séria)
Každá vteřina seriálů by se dala použít jako wallpaper.. neuvěřitelné..
Barbie a kúzelný módny salón (2010)
Super, bomba, bezva, cool...