Recenzie (93)
Tropická búrka (2008)
Tenhle film pro mne byl docela velkým zklamáním. Nejvíce jsem se nasmál u Toma Cruise. Robert Downey Jr. byl taky super, ale ten zbytek byl nic moc.
Ong-Bak 2 (2005)
Bojové scény 5* ale film jako takový je to odpad.
Venkovský učitel (2008)
Velmi povedený film. Stále více se utvrzuji v tom, že Pavel Liška je asi nejlepším tuzemským hercem dneška.
Nestyda (2008)
Další z řady českých propadáků, na které byla udělaná nehorázná reklama, ale samotná komedie má asi 2 vtipné scény. Prostě děs a hrůza.
Superhrdina (2008)
Další z řady ubohých parodií, které se tváří jako vtipné, ale nakonec si uvědomíte, jak jsou smutné (díky tomu zpracování)
Rallye smrti (2008)
No zas takové terno, jaké by se dle hodnocení mohlo zdát, to není. Efekty jsou udělané dobře, Jason Statham zase ukazuje, že snad i umí řídit auto, ale to je asi tak všechno. No možná i ta Natalie Martinez není zas tak špatná - bohužel herečka je to hrozná.
Větší, silnější, rychlejší (2008)
Hodně zajímavý dokument o steroidech. Pokud má někdo rád filmy typu Bowling for Columbine nebo Super Size Me, tak vřele doporučuji.
Neviditelný cíl (2007)
Další z řady asijských akčních kriminálek, kde se předvádí většinu času bojové umění. Je zde i příběh, který může pro někoho být trochu překvapivý, ale pro mnoho z diváků také nepřinese nic nového, každopádně boje jsou zde zase excelentní.
Sedem mečov (2005)
Zajímavý příběh, hodně slušné efekty a bojové scény jsou zase perfektní (jak už to u asijských filmů s touto tématikou je téměř pravidlem).
Sirotinec (2007)
Řekl bych, že celkové hodnocení tohoto snímku je trochu nadhodnocené. Příběh je takový pofidérní, že se jedná o horor je vidět snad jen v tom, že se na scéně objevují duchové a atmosféra tohoto filmu ani zdaleka nepřičichla k atmosféře hororům, jakou by měla mít. Pro mne to bylo velké zklamání. A pointa filmu je taky hodně divná, leč lehce čitelná...