Recenzie (303)
Súboj Titanov (2010)
Avatar 2 ? nebo remake plaváčka ?
Vymáhači (2010)
Další píčovina s hvězdným obsazením. Pár hlášek a hudba good.
Vlkolak (2010)
Žvejkalovic rodina, hvězdy blbost nezachrání.
Alica v krajine zázrakov (2010)
Digitální svět mám rád, ale filmů tohoto druhu už mám nějak dost. Postavy jsou vizuálně protivné a Depp je zase zmalovanej jak trpajzlík. K čemu tento vizuál vede ?
Imaginarium Dr. Parnassa (2009)
Kvalitní imaginarium, myslím, že kdyby to točil kdoliv jiný, bylo by to nekoukatelné, ale tohle mě bavilo.
Pevné puto (2009)
Zajímavé podání, nemusí stříkat krev aby člověku došlo co se vlastně stalo.
Poslední traper (2004)
Nechápu. jak mohl neumrznout, když vylezl z toho jezera.
Pokrvní bratia (1999)
Willem Dafoe byl bezva, ale obsah filmu mě neoslovil.
Pokrvní bratia 2 (2009)
Tak trochu komedie ne ?
Až na dno (1992)
Bože, kde jsi byl ty sráči zasranej, proč tu jen tak stojíš ?