Recenzie (27)
Enderova hra (2013)
Většinu připomínek, které k filmu mám, již shrnul ve svém příspěvku uživatel Gemini, tak jen krátce: Opravdu málo bitev, dost mi vadil málo vysvětlený vztah mezi Valentinou, Peterem a Enderem(Petrovo chování v dětství), jedna rvačka to nezachrání. Absence hlásek, politické důsledky Enderova vítězství, je toho dost. Přesto všechno se mi film docela líbil, ale pokračování už raději opravdu ne. I když jako kniha je Mluvčí za mrtvé možná lepší než Enderova hra.
Carrie (1976)
Viděl jsem obě verze, stejně jako "dvojku" z r.1999, ale tahle Carrie je prostě nejlepší. Špačková válí.
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Jakožto zapřísáhlý pejskař nemohu jinak než za pět.
Oblivion: Nevedomí (2013)
"Fuck you, Sally!" Tož dobré to bylo, no. Pár logických kiksů, které se daly předvídat, ale šel jsem se bavit a ne přemýšlet. Po delší době sci-fi snímek bez různých těch avatarů apod. Spokojenost, fakt.
Traja mušketieri II. (1974)
Ze všech čtyř mi nejvíce přirostl k srdci Athos Olivera Reeda. Ty jeho rvačky, to je něco! Kord, pěsti, židle, mokré prádlo, kopance...nádhera. Už v dětství se mi líbil nejvíc.
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
Stupidní hovadina. Cruise jako Jack Reacher? To spíš jako Martin Tomsa. Reacher má mít metr devadesát a má vzbuzovat strach a respekt, ne smích. Hnus, velebnosti.
James Bond: Skyfall (2012)
Bondovi rodiče se podle nápisu na náhrobku jmenovali Andrew Bond a Monique Delacroix Bond.
Hmla (2007)
Chtěl jsem dát 4*, ta pátá je za originální konec a za obraz Rolanda z Gileadu na začátku.
Total Recall (2012)
Naprosto zbytečná hloupost - vždyť se to ani neodehrává na Marsu! Zlatý Arnie.
Tex a pán temnôt (1985)
Byl pátek roku 1988,druhý den ráno jsem se měl ženit. Abych uklidnil nervy a vypnul, rozhodl jsem se zajít do kina, ať už hrajou cokoli. A co byste řekli-hráli tento film. Jediné, co si z něj po těch letech pamatuji, byl pád hlavního hrdiny do bažiny a jeho následné vytažení, kdy měl na sobě čistou, neposkvrněnou, bílou košili.:-D Z nostalgie tři hvězdičky.