Recenzie (47)
Hon (2012)
Emocionálna facka
Amélia z Montmartru (2001)
Pohladenie duše...
Macík (2012)
Prdiaci, grgajúci, húliaci, primitívny medveď, ktorého sexuálne "akože vtipy" boli všetko, len nie vtipné. Takého debilného medveďa som ešte nevidela. Neskutočne mi liezol na nervy. Ak by sme ho nahradili mužskou postavou, ktorá by predvádzala to, čo on, myslím, že hodnotenia by boli úplne iné. Príbeh sám osebe je totiž tuctový, akurát, že nechutný kamarát hlavného hrdinu je z plyšu. Mali ho roztrhať už na začiatku. Bol by pokoj. (Jednu hviezdu dávam za záverečného Twilight - týpka. Iba ten ma fakt rozosmial).
Dr. House (2004) (seriál)
Milujem ten jeho pohľad, keď mu napadne riešenie prípadu :)
Tráva (2005) (seriál)
Už po pár dieloch som bola závislá....
Neklid (2011)
Neuveriteľné, aký pokoj vyžaruje z filmu s názvom Nepokoj...
Jana Eyrová (2011)
Úžasné spracovanie mojej obľúbenej knihy. Jediné, čo mi chýbalo, bolo to, že Jana nezistila, že je s Johnom, Mary a Dianou rodina, ako to bolo v knihe. Na tento moment som sa vždy tešila, ale tu neprišiel. Chápem síce, že sa do dvojhodinového filmu nemôže vpratať všetko, ale myslím, že v knihe to bola dosť podstatná a emotívna záležitosť, pretože Jana prestala byť sirotou a našla rodinu, ktorá ju milovala. Okrem tejto chybičky krásy je to nádherný film...to prostredie, dobové kostýmy, ale predovšetkým Mia Wasikowska.
Vyletieť z hniezda (2008)
Nenápadný film s veľkým srdcom.
Dedication (2007)
Dedication ma neskutočne bavil. Od prvej po poslednú minútu. Mám rada filmy o akýchkoľvek "čudákoch." Crudup toho svojho (čudáka) asi vydoloval z nejakého tajného zákutia svojej duše, lebo som mu verila každučké slovo, každé gesto. Mandy zase dokázala, že nemusí hrať len presladené bábiky. A ten soundtrack!!! Atypická romantika. Mňam.
Nezabudni na mňa (2010)
Nebyť toho záveru, priklonila by som sa skôr ku trom hviezdam. Ale herci boli fajn a Pattinson si aspoň trochu napravil reputáciu, lebo tu konečne hral a netváril sa ako skysnuté mlieko.