Posledné recenzie (61)
Svetová invázia (2011)
Videla som presne to, čo som očakávala, že uvidím. Názov je skutočne výstižný (myslím ang.). V rámci žánru som už videla oveľa oveľa horšie snímky.
Skyline (2010)
No podľa mňa to malo určite viac logiky ako Cloverfield.
Dr. House (2004) (seriál)
House je jednoducho House. Opísať sa nedá, treba vidieť:-)