Obľúbené seriály (10)
Klinika Grace (2005)
Na seriál,jsem se začal dívat jen tak,z ´´hecu´´ a od první epizody mě naprosto dostal.Hltal jsem epizody jednu po druhé.Konec 5 sezony bych označil za nejsmutnější a nejdojemnější konec,jaký jen seriál může mít!No a teď po konci 6.sezony se nemůžu dočkat podzimu,až zase na ABC pojede další řada.
Dr. House (2004)
Hitlerovi muži (1996)
Frasier (1993)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Super seriál, jsem rád, že se točí další díly.Konec 3, serie je úplně nejlepší(scena v bazénu).