Obľúbené filmy (10)
Big Lebowski (1998)
Úžasný, skvělý, naprosto nejpohodovější film se skvělým soundtrackem perfektně vystihujicí atmosféru.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Když jsem to viděl poprvé, měl jsem pocit jako u konce filmu Vykoupení z věznice Shawshank.Byl jsem rád, že jsem ho viděl, ale zároveň jsem si přál na něj zapomenout, abych se na něj mohl podívat znovu poprvé.
Diablov advokát (1997)
Hviezdny prach (2007)
Pelíšky (1999)
Želary (2003)
Tímto směrem by se český film měl ubírat a ne tlačit peníze do Troškových uřvaných zvráceností typu Doktora od jezera hrochů, nebo Kameňák, popřípadě zfilmováním dalšího literárního braku od Wievegha.Když se dívám na film, tak nepotřebuji zakopnutí a následný pád, nebo výbuch v každé scéně.Češi umějí dělat filmy, proč například netočit podle historických postav, životy lidí, jako jsou Masaryk, Štefánik, Hácha, nebo třeba i Gottwald by vydaly na několik filmů a to v různých žánrech.Na to někdo může říct, že takový film stojí moc peněz, no a tak se raději natočí místo jednoho pořídného filmu 4 "béčkové" a ještě se to oslaví ve Varech.
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Only the dead have seen the end of war.
Monty Python a Svätý Grál (1975)
Tady krásně vidět hranice mezi genialitou a hloupostí a vtipem a trapností, ale film si bere z každého jen to nejlepší.Člověk který napsal scénář musí být ne zcela duševně zdráv. 5*
Amélia z Montmartru (2001)
Pět let jsem se tomuhle filmu vyhýbal, protože ve mě přebal filmu společně s popisem vyvolával velmi divný pocit, skoro až strach.Jaká hloupost!Amélie je naprosto kouzelný film s báječnou hudbou, která dokonale podtrhuje atmosféru a sceny, jak Amélie rozbíjí karamel, nebo jak noří ruku do luštěnin jsou nepopsatelně úžasné!
Sin City - mesto hriechu (2005)
To zpracování, ta kamera, ty "oduševnělé" dialogy.Špica! 5*