Recenzie (377)
Melancholia (2011)
nerozumim tomu, srali me snad uplne vsichni. esteze ta planeta dopadla
Strašidlá (2016)
nikdy mě nepřestane udivovat, kolik herců do toho pokaždý jde...
Homár (2015)
hm. to mělo bejt asi kontroverzní a uchvacující svou mrazivou necitelností. nudná, zdlouhavá hipsterská blbost, která mě strašně rozčilovala, lezli mi na nervy snad úplně všichni. má-li to ovšem skrytý vzkaz, pak se omlouvám
Logan: Wolverine (2017)
dle hodnocení místních film buď nechápu, nebo ho vůbec nechápu. já jednou usnula, krom bitek mladé holčičky, která mě srala neuveřitelně tím svým výrazem, mi to přišlo předraženě nudný, do toho ty zdlouhavý scény, uvědomělý remcaní a finální patos... tragédie. ale pěkně natočená. a ta blbost o tom, jak se 15 bo kolik vycvičenejch mutatnů-zbraní neubrání partě fešáku se sapíkama, když je kdykoliv rozšvihá jedna malá nasraná zvířoslečna, to považuju za vrchol. strašná blbost...
8 lekcií lásky (2012) (TV film)
nazývat to odpadem by bylo velice kruté. nazývat to nudou po miliontý by bylo vkusné. furt to samý...
Druhý muž (2008)
hm.... nevim, už to skončilo?
Srbský film (2010)
nemám absolutní tušení, co tím chtěl mladík světu sdělit.
Polda (2016) (seriál)
původně sem chtěla zadat odpad až do černejch, protože mi stále drtila prsty u nohou palice trapnosti. jestli todle někdo myslel vážně, nebo je to prostě nadsázková parodie. tak abych byla pozitivni, tak na parodii na drsňáky z osmdesátek je to fakt TOP!
Temný prípad (2014) (seriál)
první serie mi tak zamotala hlavu, že sem se do další ani nepouštěla. a netrpím
Jetelín (2016) (seriál)
proč....