Recenzie (127)
Medveď - Season 2 (2023) (séria)
Toho dramatu je tam možná, až zbytečně moc. Bez toho bych si to užil více.
Zlatá labuť (2023) (seriál)
Baví mě ty barvy, ale jinak nic moc 🙂
Princ mamáčik (2022)
Po druhé už to vidět nechci.
Luther: Pád z nebes (2023)
Těch logických nesmyslů, tam bylo až až. Kvalita seriálu je na míle vzdálená.
Zlatá labuť - Epizoda 4 (2023) (epizóda)
Herecká tragédie
Docent - Presso s mliekom (2023) (epizóda)
Mistrovství světa ve řvaní?
Miesto zločinu České Budějovice - Anjel v lagúne (2023) (epizóda)
Pokud někdo viděl Novotného v Případu mrtvého nebožtíka, tak by ho v životě již neobsadil do seriózní kriminálky. Bohužel tohle nefunguje. Pořád v něm vidím majora Prubnera.
Pálava - Štístko (2022) (epizóda)
Kdo na tohle dá dobrovolně peníze, aby to vzniklo?
Top Gun: Maverick (2022)
Neznalost nepřítele neomlouvá...
Papírový dům: Korea - Epizoda 1 (2022) (epizóda)
První díly jsou kopie 1:1 originálu, nevím koho v netflixu to napadlo, ale tohle nemá šanci na úspěch.