Recenzie (229)
Krotitelia duchov (1984)
Klasika.....
Policajt zo škôlky (1990)
Jediní Arnoldova koukatelná komedie....a dokonce mi tady nevadí ani vřeštící děti a že jich tady je požehnaně.
Casper (1995)
Na tenhle film jsem uplně zapomněl,docela bych se na něj podíval znova....taková příjemná oddechovka.A jako malýmu se mi to moc líbilo.
Divoké kočky (2000)
Nevím co k tomu napsat....jednou se na to dá podívat a neměl jsem u toho potřebu dávat rychloposun.Možná ideální na romantický večer...slečna se bude líbit romantika a písničky......vám zase ženský skákající po baru.
Jackass - naprostí šílenci (2000) (seriál)
Některé nápady trošku slabší,ale minimálně jedna geniální šílenost se v každém díle našla.
Alienator (1990)
Viděl jsem asi půl hodiny.....jako komedie ale solidní.Díval jsem se do režisérovi filmografie-je to fakt "borec")))))
Jackass: Film (2002)
Kod má rád Jackass dostane co chtěl,pro ten zbytek co měli už seriál za odpad se radí vyhnout se tomuto filmu obloukem.
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Chvílemi skvělá komedie...na které se bohužel podepsalo to že není rize britská,USA udělalo své.A sakra chlape,dát přednost Kirsten Dunst před Megan Fox)))))))).......a G.Anderson tu vypadá jak kdyby film vzikl ještě přrd Akty X.
Freddyho úlet (2001)
Debilní,nechutný....chvilkama krutější než South Park.....ale svým způsobem geniální.
Jurský park (1993)
Klasika klasik,vím jak jsem kvůli tomu chtěl hračky dinosaurů a na film jsem mohl koukat klidně každý den.