Recenzie (229)
Láska rohatá (2009) (TV film)
Po dlouhé době byla na Vánoce vcelku koukatelná pohádka.....oproti tomu co vznikalo poslední roky si tohle ty 3 hvězdy zaslouží.
Gympl (2007)
Díky tomuhle filmu jsem se dostal i ke knižní předloze....kdyby se režisér více držel toho co bylo v knize,dopadlo by to ještě lépe.
Comeback (2008) (seriál)
Oproti ostatním českým seriálovým výplodům,se tady člověk i docela zasměje.
Zdivočelá země (1997) (seriál)
Tohle by se mělo promítat ve školách místo výuky v místech kde je v osnovách téma komunismus.
Pupendo (2003)
"Repráky hýýýýr"...........to bohatě stačí)))))))))
Nestyda (2008)
Ja se mile bavil,filmy kde hraje Macháček s Liškou prostě nemůžou dostat míň jak 4.
Mistři (2004)
Jediné světlé momenty jsou ty kdy je Budař sjetej.....jinak přiznávám že posledních 20minut jsem projel rychloposuvem.
Zack a Miri točia porno (2008)
3 a půl hvězdy kdyby to šlo.Tenhle film mě velice mile překvapil....to,že je od K.Smithe jsem zjistil až po zkouknutí-proto to překvapení.Nebýt sladkýho závěru bylo by to za 4.Jason Mewes je tu naprosto geniální.
1 Night in Paris (2004)
Tohle a Pamela s Tommym jsou klasiky.....))))))))
Planéta opíc (2001)
Originálu nesahá ani po paty......poprvé a doufám,že naposledy co mě Tim zklamal.