Recenzie (131)
Jsem už dospělý (1985) (TV film)
Nenápadný televizní snímek o tom, že téma comingoutu se netýká jen čtyřprocentní menšiny, ale i jejich rodičů a přátel.
Roboti (2005)
Na tenhle animák se dobře kouká, protože je plný úžasných detailů a chvíli jsem měl pocit, že hraji nějakou konzolovou hru, ale faktem je, že většina dnešních počítačových her má mnohem rafinovanější příběh. Pozlátko už nám nestačí, chceme i duši.
Krajina policajtov (1997)
Kdykoliv hovořím o tom, že je Sly herec, myslím tento jediný film.
Záhada hlavolamu (1993)
V protikladu ke starému televiznímu seriálu, kde krome Dušína byli všichni kluci fajn, je to tady přesně naopak.
Spomienky z Afriky (1985)
Velmi velmi přeceňované dílo.
Vodný svet (1995)
Kevin na cestě stát se pošťákem.
Vláček Kolejáček (1959) (TV film)
Další deprese od Hermíny.
Vidláci (1997)
Docela příjemná komedie, ukazující, čeho všeho jsme v náboženské přítomnosti našeho státu ušetřeni.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Poté, co jsem viděl prodloužený třetí díl, musím bohužel konstatovat, že čtyřka je z celé série nejslabší.
Votrelec vs. Predátor (2004)
Vetřelec sice z tohoto duelu vychází jako těžký nýmand, ale opravdu jsem čekal mnohem větší průšvih.