Recenzie (344)
Kairo (2001)
Téměř dvouhodinová stopáž veškerou děsivost a tíživou atmosféru bohužel lehce potápí. Nevadí, jelikož pro mě bylo nejsilnějším motivem filmu zobrazení beznadějné samoty a bezmoci všech postav.
Dannyho trinástka (2007)
Prolétlo to ještě tišeji, než starší dvanáctka. Hudba je ale stále špičková, takže film raději poslouchám :)
Dannyho dvanástka (2004)
Výborná hudba a efektní střih nestačí...
Dannyho jedenástka (2001)
Výborně zpracovaný a svižně vyprávěný průměrný film.
Paranormal Activity (2007)
Celý film působí tak nějak suše, nehotově, nemastně, neslaně, nezábavně.....Veškeré bubákování sestávalo jen z několika (hodně) hlasitých ran, takže konec filmu působil poněkud nepatřičně....No prostě když sečtu všechna ta ne a každému udělím zápornou hvězdičku, bude to odpovídat mému dojmu.
G.I. Joe (2009)
Explozivní nuda, nuda, nuda, nuda.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
"Who are those guys?" 95%!
Pofajčíme, uvidíme (2004)
Nebýt pytle trávy a camea Neila Patricka Harrise, byla to nehorázná nuda...Slabých 50%
Pevné puto (2009)
Jacksonův nový film bych mohl popsat jako pestrobarevný sen. Možná to také nic jiného není, s žánrově podobným "Jak přicházejí sny" se může rovnat akorát krásnou říší mezi světy. Je tu ovšem jedna malá, nenápadná drobnost, která mě u Lovely Bones chytila za srdce a nepustila, a to ztvárnění Susie Salmon (jako ta ryba, víte?) Saorise Ronan. Sice si mě získala už v Pokání, tady ale předvádí tak dojemný koktejl emocí, ať už jde o strach o rodinu, lásku, hněv či nadšení z nového světa, že směle konkuruje dokonale slizskému panu Harveymu ze sousedství. Film jako takový na mě hluboce zapůsobil, takže mu těch pár much (komu kdy odpouštím slabý příběh?!) prominu...80%
Modrý zamat (1986)
Tak trochu úchylně podaný příběh lásky na pozadí zla, tak trochu detektivka s romantickou linkou, tak trochu optimistický pohled na pesimismem prosáklý svět, tak trochu krásný film. Drozd nakonec přiletěl a svět je stále divnej. 85%