Recenzie (1 240)
Tiger a drak (2000)
Láska, pomsta a bojové umění podtržené překrásnou čistou hudbou. Po zhlédnutí jsem vždy silnější i měkčí zároveň. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů z Asie..legenda,5*.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Originál je jen jeden :-)
Město žen (2009) (seriál)
Jules je tak dobře švihlá!...Strašně nerada hodnotím a komentuji komedie, protože každý máme jiný smysl pro humor. Já tady oceňuji zejména příjemné tempo a šmrnc. Ze všeho nejvíc ale zbožňuji, když nervózní Jules střílí pistolkama z prstů po mužích. Navíc se mi zamlouvají všechny hlavní postavy - to se tak často neděje. Snesla bych i 30 minut. 4,5* Oblíbené postavy: Jules a Laurie
Norbit (2007)
Musím se přiznat, že jsem Eddieho nepoznala, takže maska byla opravdu bravurní! A musím se přiznat ještě k jedné věci..já se válela smíchy celou dobu. Každý máme jiný smysl pro humor, že? 3,5*
Vytunuj mi fáro (2004) (relácia)
Geniální! Přesto jednu hvězdičku ubírám, protože nejsem na auta. Být kluk, na nic jiného se nedívám.
Jurský park (1993)
Neuvěřitelně nadčasový film. Jako malá holka jsem se ho vždy nemohla dočkat. Byla to láska na první pohled. Seděla jsem v pyžámku a tak strašně ráda jsem se bála. Nejoblíbenější film z dětství..a to něco znamená.
Americká krása (1999)
Nevím proč, ale s Americkou krásou jsme si do oka nepadly. Je na ní něco, co se mi naprosto příčí. Místy mi film přijde až dost slizký a přehnaný. Obrovská snaha a dobré herecké výkony zničily veškeré emoce a udělaly film chladným.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Krutost, nářez a jízda jak ji přesně milujeme! Jednoznačně nejlepší díl a herecké obsazení. Několikrát jsem úplně vypískla radostí jak to bylo úžasné. Ze všeho nejvíc mě ale dostala atmosféra a hudba při otvírání sejfu. Takhle žhavá jsem naposledy byla u Armageddona.
Dostaň ho tam! (2010)
Nesympaticky vyhulená atmosféra, břidké obsazení ne příliš talentovaných herců a umělý humor. Urážlivé je i jakékoliv přirovnání této "srandy" k Pařbě ve Vegas. Protože tady se zase někdo pokoušel o trapný fake. Snaha se cení, ale na snahu se nechodí do kina. Ztráta času, velká nuda.
Nadoraz (2010)
A zase se k nám vrací skvělý komik Zach Galigianakis a zase je vybaven kopou skvělých hlášek a vtípků. On to semnou prostě umí a pro road movie je tou nejlepší volbou. Nemohu si ale zase odpustit porovnání s Pařbou ve Vegas, která nasadila laťku opravdu vysoko. A ač má Na doraz nejednu briliantí scénu, na Pařbu prostě nemá. Je to 4,5*.