Recenzie (473)
Korzickí bratia (1961)
Vynikající film s napínavým scénářem, kde se divák ani minutu nenudí. Škoda jen toho smutného konce.
Rytíř Pardaillan (1962)
Až na ten naprosto nerytířský název "Pajdajan" se jedná o velmi milé překvapení :-).
Traja mušketieri: Pomsta Milady de Winter (1961)
Oproti trapné americké verzi velmi solidní zpracování.
Traja mušketieri: Kráľovnine prívesky (1961)
Na rozdíl od Američanů velmi povedené dílo.
Traja mušketieri II. (1974)
Stejně nepovedená parodie jako první díl.
Traja mušketieri (1973)
Špatná parodie s dobrým obsazením až na hlavního hrdinu.
Haškovy povídky ze starého mocnářství (1952)
Oproti tolik opěvovaným dílům od Čapka toto nebylo zbytečně morbidní a navíc to mělo i vtip a jiskru.
Búrlivé víno (1976)
Když nebudu řešit fakt, že se jedná o propagandu, jde o velmi příjemný odpočinkový film, kterému nevadí ani delší stopáž, za mě spokojenost.
Nesmrteľná teta (1993)
V knižní podobě je tato pohádka velmi hezká, a proto jen z úcty k této předloze nedávám odpad, protože scénář i hudba je trapnost nad trapnost a nezachrání to ani výborné obsazení.
Cirkus bude! (1954)
Z hlediska filmového scénáře je to maximálně na jednu až dvě hvězdy nehledě na super obsazení, avšak z pohledu mistrovských cirkusových představení i plný počet bodů je málo, proto řečeno hantýrkou školní - za pět :-)