Recenzie (193)
Lék na zármutek (2019)
Sobota Prima love a film. No co čekat. Asi krimi kde jsou dva podezřelí a jeden z nich to určitě je. Navíc je jasné kdo. O to víc mě tento snímek překvapil. Celkem pohodově plynoucí příběh, který zpestřily hlášky pubertální dcery. Jistě se filmu dají najít chyby, ale kdo nepotřebuje ve filmu střílení a jekot, tak tento film je tím pravým. Za mě poctivý 3*
Posledná aristokratka (2019)
Že je to průšvih je drtivé většině jasné, ale co nechápu jsou komentáře, které od shora až dolů film zkritizují a pak dají dvě hvězdičky.
Vianočná hviezda (2020) (TV film)
Hodně slabé 2* Slabé výkony se slabomyslným dějem. Film o ničem.
Dokonalá rodina (2019) (TV film)
Jeden z nejhorších filmů, které jsem kdy viděl.
Afričan (1983)
Do půlky dejme tomu, ale pak už jen pro otrlé nebo ty kteří ve vývoji zůstaly v předškolním věku. Ani při představě, že to je tvůrčí nadsázka to prostě nešlo. I u komedie musím mít i nějakou tu logiku a ta mi chyběla.
Tu strážim ja (2012)
Já tedy ze soucitu tu jednu nedám.
Daj mi tvoje meno (2017)
Vůbec mě to nechytlo. Hrozná nuda.
Baileyho miliardy (2005)
Obě hvězdy jsou pro psa 🐶
Zlo v srdci (2014)
Podle ukázek to vypadalo na průměrný Béčkový film. Po hodině jsem se dozvěděl, že se někdo někam přestěhoval a že někdo dostal mrtvici. Tolik času na dvě informace. Ve zbytku se dělo něco co bylo už natočeno tisíckrát a tady navíc ještě blbě.
Podnikavé dievča (1988)
Nic moc, v podstatě zklamání. Až na 2-3 momenty nudné, utahané.