Recenzie (246)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Konečně jsem tohle anime viděl celý. Má to samozřejmě hluchý místa a spoustu statickejch frejmů, ale nakonec to předčilo mý očekávání. Ten závěr je prostě kulervoucí. Druhá řada, která vznikla po 20 letech, bude mít jen těžko takovouhle kvalitu...
Fargo - Season 1 (2014) (séria)
Musel jsem vidět dvakrát, jinak to nešlo... Takhle kvalitních seriálů najdete jen hrstku. Ó to větší jsou to ale pecky.
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
Jako samostatnej film relativně ok, ale jako Evil Dead nevím nevím...
Absťák (2021) (seriál)
A to jsem měl strach, že to bude nuda... Naprosto luxusní práce.
Avatar: Cesta vody (2022)
CGI samozřejmě špička, ale jinak těžkej opruz. Je tam skryto zhruba 30 minut reálného filmu, zbytek je jízda na zvířátkách. Objektivně to má tak na 50 % a to jen díky technický stránce.
Černobyl (2019) (seriál)
Tak tohle byla velká kuřba a upřímně je dost těžký hledat nějaký nedostatky. Je v tom po celou dobu obrovská naléhavost, kterou výtečně doplňuje tísnivej soundtrack. Možná škoda, že to nebylo celý v ruštině, ale i tak si člověk strašně pošmákne. Po těžkým faux pas s finále GoT se HBO opět hlásí o místo na seriálovým výsluní.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Až na pár nudnějších, ale ne nudných dílů, kterým se žádný seriál nevyhne, je to hodně koukatelné. Skvělá atmosféra, výborní herci a dobové detaily, o soundtracku nemluvě. Tady si dal někdo záležet.
Útěk z vězení v Dannemoře (2018) (seriál)
Herecká i režijní laskomina. Dílů mohlo být klidně i jen 5, ale i tak to stojí za podívanou. Moc příjemný překvapení i od Stillera!
Upgrade (2018)
Jednoduchý, zábavný, skvěle odsejpající a lepší než poslední Blade Runner.
Vyvolený (2000)
Výjimečný film nejen v portfoliu M. N. S., ale i mezi všemi ostatními. Můžu s radostí vidět jednou ročně a pořád mě baví. Skvělý v detailech i celku. Civilní a přesto komiksovější než všechny marvely dohromady.