Recenzie (41)
Hranice života (2005)
Film mě vcucnul a na konci při titulcích jsem zase pomalu vyklouznul. Úžasná vizualizace.
Čeľuste smrti (2009) (TV film)
Všechno bylo blbě, od efektů přes herecké výkony po fyzikální nesrovnalosti. Nejdříve mě to vadilo až uráželo, ale pak jsem se tomu všemu jen smál.
V zajatí démonov (2013)
Tak za poslední dobu, horor který mě zatáhl do démonického děje. A několikrát i "příjemně" vyděsil. Utichne hudba, rozhostí se ticho a pak "baf", ale tento film vás napíná a pak vyleká i bez přípravy. Opravdu dobrá kamera a celkově dobrá filmařina.
Pritiahni si šťastie (2007)
Nic nečekaného jsem nečekal a ani se nestalo, film pobavil a o to mi šlo. Už to bylo natočeno několikrát - zamilovaný hlavní hrdina, kamarád co by zase všechny o... Ale jo 3 a 1/2 ta další půlka za Jesicu byla tak roztomilá.
Päťdesiatka (2015)
Když člověk chce mezi svátkama v kine nějakou nenáročnou zábavu, poměrně dobré řešení. Já se bavil
Žraločí masakr v Jersey Shore (2012) (TV film)
Když to berete jako srandu nebo parodii, tak se vážně pobavíte.
Kvaska (2007)
Tu čtvrtou * za hudbu.
TACHO (2010)
Jelikož jsem nečekal žádné filmové veledílo, tak jsem byl celkem spokojen. Film u nějž jsem se mohl v klidu po práci svalit na gauč a vorazit si.
Need for Speed (2014)
I když je to film natočený "podle herní série", mohl by mít alespoň trochu zajímavý děj. A na druhou stranu by mohl mít, ze stejného důvodu, kratší stopáž. Nelze mu ale upřít zpracování, které každého, kdo smažil ňekterý NfS, jistě natchne. Mě obzvlášť závěrečný závod. Takže nakonec vlastně účel splněn..
Maturita (2013)
Působí to na mě jako amatérskej film puberťáka z učňáku. Tolik špatně odvedené práce najednou.