Recenzie (26)
Ratatouille (2007)
Film naprosto předčil všechna má očekávání. Jednoduchý, ale velmi zvláštní příběh je prostě bez chyby a velmi rychle vás pohltí. Ikdyž za břicho se asi popadat nebudete, je zde hodně vtipných scén. Ovšem podle mého názoru, hlavním cílem tvůrců určitě nebylo vytvořit komedii od začátku až do konce... O kvalitě animace nemá asi cenu moc mluvit. Chvílemi úplně zapomenete, že sledujete animovaný film a zpět do reality vás vrátí jen mluvící krysa. Ke konci jsem málem uronil i slzu. Podle mého názoru je Ratatouille nejlepším filmem posledních let a to nejen mezi animovanými filmy. Osobně bych se vůbec nedivil, kdyby se časem dostal do nejlepší desítky. Poprvé se mi chce dát 6*, ale bohužel nejde.
27 šiat (2008)
Takovy klasicky chick flick movie :) Idealni film, na ktery vzit svoji pritelkyni. Ikdyz ja jsem kluk a taky se mi docela libil. Pekne odreagovani.
Volavka 3 (2003)
Dosti zamotané, časté skákání v čase orientaci ve filmu taky moc nepřidá. Ale nakonec jsem to snad pochopil :)
Rocky Balboa (2006)
Úspěšně navázat na 16 let starou serii filmů se zdá jako šílenství. Ale jak je vidět jde to... Film ničím zvláštním nepřekvapí. Všech 6 dílů Rockyho jsou vlastně na jedno brdo :) Ale přeci jen je každý díl výborný a se zaujetím na ně koukám. Rocky Balboa byla důstojná tečka za celou Rockyho kariérou... Nebo přijde ještě nějaká třešnička na dort? :)
Boli zhi cheng (1998)
Velmi pěkný příběh dvou zamilovaných studentů, jejichž cesty se po škole rozdělily a spojily se opět až po 20 letech.
About Love (2005)
Prostřední příběh o malinko horší než dva zbylé. Samotný název filmu vypovídá snad o všem, láska je prostě krásná věc :)
Klik (2006)
Sandler se pro komedie prostě hodí. I když hraje bláznivé role tak vypadá přirozeně a nenuceně.. Jinak film naráží na dnešní spěch kolem nás. Život tak utíká strašně rychle a my z něho vlastně ani nic nemáme. Tak trochu si teď vzpomínám na písničku z pořadu Rozhlédni se, člověče! a na její text: "Rozhlédni se, člověče, než ti život mezi prsty uteče .."
Vášeň v srdci (2003)
První polovina výborná, ale po hlavnim zvratě začne být film celkem nudný. Je zde příliš dlouhých scén beze smyslu.
Baramui jeonseol (2004)
Nejsem žádný dobrý tanečník, ale po skončení tohoto filmu sem dostal strašnou chuť si zatančit :) ... bohužel ve 2 hodiny v noci jsem nemohl sehnat partnerku :)
Káva a cigarety III - Někde v Kalifornii (1995)
Ukázka toho, že výborný film se dá natočit naprosto o čemkoliv a ani k tomu není potřeba 2 hodinová stopáž :)