Recenzie (74)
Muž, který sázel stromy (1987)
keď si to pozriem znova, verím, že sa mi to bude páčiť, ale keď to človek vidí prvýkrát v škole, tak to nie je nič moc teda...
Avatar (2009)
hm, prečo to tak všetci ospevujú?! taký istý dej je v nenormálnom počte iných filmov, s výnimkou, že tu sa jedná o nadmerne veľké a modré stvorenia... za dej 2*, ale zvýšila som po zhliadnutí na krásne efekty, tie stáli za tri hodiny strávené v kine...
Sila lásky (2005) (seriál)
toto naozaj nemá úroveň ;)
Výtvarnické konfese (2007) (seriál)
toto bolo super, konečne ukázali niečo "zo zákulisia" maliarov :)
Temný rytier (2008)
Heath Ledger bol neskutočný... celý film bol perfektne spracovaný, ale Joker... FANTASTICKÝ! :)
Flirt (2010) (TV film)
tak... totálna hlúposť, len tá čokoláda to trošku zachraňovala... i keď nie moc, nie, vážne, hlúposť to bola :))
Michal David 50 - Mejdan roku (2010) (koncert)
fuj, to bolo otrasné!!! nikdy viac!
Tajný deník Adriana Mola (1985) (seriál)
Pandora je úžasná... má oči ako náš pes :D tento seriál som videla až po prečítaní knihy, čo sme mali ako povinné čítanie a aj tak sa mi lúbil :)
Tchyně a uzený (2011) (TV film)
fuha, dobrý film, ale veru aj ja by som chcela hrať v takom komparze ;)
O zámku v podzemí (1998) (TV film)
fuj, to bolo škaredé!