Recenzie (127)
Smrť prichádza v bielom (2003)
To mal byť akože horor... alebo komédia??????? no škoda času.....
Náhradníci (2009)
Fajné to bolo :D
Mrazivá posadnutosť (2009)
obyčajný tuctový priemer..... no a na to ze to mali akoze studenti vysokej skoly, mi prisli strasne starí tí herci.... ale inak, šedý priemer
Alpha Dog (2006)
tal na 80%, na to ako to kamarati ospevovali...mna to teda sklamalo......cakala som ze to nieco vo mne zanecha, ale nic..... ale justin bol na spapanie :DDD
Ja, legenda (2007)
Milujem Willa Smitha, milujem tento film. Jednoducho je GENIÁLNY :D
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Najlepšie na tomto filme je hudba. Ta dáva do filmu niečo, za čo tento film milujem... A inak, časovo mi to s tými ich detmi nevychádza..... Ak je to presne po 25 rokoch, tak museli mat deti veeelmi skoro (viz. Cabadaj a Mácha)
Pravidlá násilia (2007)
jeden veľký nedopozeraný omyl...... dej - nuda, herecké výkony - haha..... čakala som oveľa viac...
Sajrajt sága (2010)
No celkom to ušlo, keď to porovnám z predchádzajúcimi výtvormi dua F+S.... malo to dej, venovali sa jednej téme, takže ta kvalita šla hore....
Domino (2005)
tak moc som sa tešila a tak moc ma to sklamalo...no nic, pri druhej reklame som to vypla a isla spat....
Planéta opíc (2001)
milujem tento remake....ovela lepsie ako originál :D